О писменим саставима

Прошле школске године читали смо песму „Тиса“ Стевана Раичковића. После часа анализе песме писали смо писмени о граду у ком живимо, а кроз који протиче ова тајанствена и лепа река. Узела сам најбоље радове и најизражајније реченице и начинила овај краћи драмски текст. Ученици шестог разред воле да користе различите форме приповедања.

Текст који сам сачинила је наставак текста од пре две године који је написан методом креативне драме са ученицима садашњег осмог разреда. Читање романа „Пустолов“ Владимира Андрића је било подстицај да ученици направе поделу на сцене и напишу дијалоге које сам, као наставник, редиговала. Сочињеније и писаније је, дакле, расло и назначила сам га као прву верзију. Дакле, текстови расту заједно са децом која читају књиге и размишљају о њима.

Пред вама су сегменти које сам искористила за драмски текст. Надала сам се да је могуће остарити координацију са другим предметима, и још увек се надам да се то може постићи..једном..некад.Тимски рад се налази у свим дефиницијама које обухватају разноврсност школског система.

Пустолов у Кањижи

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s