пројекат 2, истраживање

Петаци и граматика, то су срца два

Прво полугође обележиле су именске речи, усвајање падежних облика, освајање нових знања, са освртом на предзнање из трећег и четвртог разреда. Подсетили смо се и употребе великог слова, научили смо специфности писања облика суперлатива ( јасан-најјаснији, јефтино-најјефтиније, јадна-најјаднија. и слично).

Енклитички облици личних заменица у служби објекта свидели су нам се, нарочито у реченици Волим те.

Онда смо решили да ударимо бригу на весеље и позовемо старије другаре које очекује завршни испит негде у јуну. Још мало.

Петаци, подељени у групе, свој рад су (у сарадњи са мном) осмислили у три етапе.

1 Написати неку песму или причу са великом темом Граматика. Свака група је одредила подтему у складу са својим размишљањима.

2 Формулисати низ питања, задатака, слагалица, домишљања у форми једне врсте квиза Нешто као слагалица.

3 Направити презентацију сајта Играоница у учионици и осмислити сличне игре за понављање и увежбавање градива.

Самоевалуација и критички став у заједничком раду су обележили овај пројекат. Здрав критички став према свом раду и раду целе групе био је присутан

Наши гости су активно учествовали у презентацији, многе од њих сте срели на страницама овог блога. Пратили сте њихов рад и њихова размишљања. Они сада одлазе из основне школе у нове изазове, али ето, имају достојне наследнике.

Школа срце има, дарује га свима!

 

 

о играоницама учионицама

 

Igranica u učionici ( презентација, групни рад)

О пројекту понешто

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s